The Life Of Amirulsyah

Thursday, July 31, 2008

Apa yang nak merepek kali ni...

This time rasa macam nak merepek sat. Selalu type in english, tapi kali ni nak buat entry caca marba.. Hehehehe.. Apapun, lately nih macam takda masa sangat nak mengisi blog nih. Buat masa nih, tengah sibuk dengan prototype INTAN. Harap-harap dapatlah projek nih.. Tapi, minda dan fikiran aku semakin tertumpu kepada tarikh 10 Ogos 2008. Tarikh aku akan menunaikan umrah. Semoga perjalanan ku ini akan dirahmati dan segalanya lancar. Macam-macam aku duk pikir.. Harap semuanya akan tenang bila kat sana nanti.. Amin..

Ok, citer pasal kerja.. Takda apa yang menarik. Macm biasa. Kalau dah bidang e-learning.. Pusing2 macam tuh la jugak. Mencari projek untuk dilaksanakan. Cuma sekarang nih ada la keje2 tambahan yang aku kena buat. Rekod VO la, editing, documentation.. Macam-macam. Tapi takpa.. At least aku tak la bosan. Hehehe..

Lagi satu, rasanya dah nak masuk seminggu aku tak pegang dan amik gambar guna a200. Sekarang tengah bagi dia rehat dalam dry box. Last sekali outing dengan budak-budak Alpha kat Restoran Kg. Pandan dengan kehadirang orang jauh dari Sabah.. Kysham.. Best la bila lepak ramai-ramai macam tuh. Banyak benda dapat belajar. Then, kitorang pi shoot kat Eye On Malaysia. Aku suka photography. Kalau bleh nak bawak jer kamera gi mana-mana. Cuma sekarang nih masa tak mengizinkan. InsyaAllah.. Gambar akan diupload kemudian.. Hehehe..

Satu pagi, masa tenga nak siap-siap gi kerja, aku jengah tgk kat luar. Ada sesuatu yang menarik perhatian aku.. Dari luar jendela, aku dapat lihat awan yang begitu cantik sekali.. Terus aku grab a200 aku dan amik a few shots. Inilah hasilnya..

Ermm.. Apa lagi ya... Cukup la kot sampai sini dulu.. Nanti citer lagik.. Wassalam...

No comments: